[iYa] forum!

Site de la team [iYa] sur Albatross18

HomeCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 

After having changed the logo, some players liked the ancien

Go down 
AuthorMessage
Sheva
Admin

Number of posts : 22
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: After having changed the logo, some players liked the ancien   Fri 2 Feb - 21:10

After having changed the logo, some players liked the ancient logo better and others the actual one.
Due to that, we are about to create several different logos and have em posted here in order to proceed to votes. If some of you would like to help us in creating a logo yourself, you are more than welcome.
See you soon for the future logo
Back to top Go down
View user profile http://iya-team.highbb.com
Naash

Number of posts : 44
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Thu 22 Mar - 19:48

Quand c'est que on change ce logo anarchique de merde? moi comme ca a ce sujet : Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
Mariopro
Admin

Number of posts : 84
Registration date : 2007-02-04

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Thu 22 Mar - 21:02

Ca veut dire que tu te porte volontaire pour le changer Nash (:p)
Back to top Go down
View user profile
harryco

Number of posts : 20
Registration date : 2007-02-05

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Thu 22 Mar - 21:51

celui qui a fait ce logo doit savoir en faire un autre non? Mad
Back to top Go down
View user profile
Djys

Number of posts : 23
Registration date : 2007-03-16

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Thu 22 Mar - 22:29

En meme temps celui qui a fait le logo on sait pas qui c'est, vu que notre logo n'a pas été créé par nous...

Mais je travaille sur un nouveau logo actuellement Cool
Back to top Go down
View user profile
Naash

Number of posts : 44
Registration date : 2007-03-19

PostSubject: Logo de merde   Thu 22 Mar - 23:05

I love you Djys mon hero/notre hero ca cest Cool moi je le ferais pas dsl alle tournoi iYA now @ geek
Back to top Go down
View user profile
harryco

Number of posts : 20

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Fri 23 Mar - 9:45

djy je t aime tu le c I love you
Back to top Go down
View user profile
Mariopro
Admin

Number of posts : 84
Registration date : 2007-02-04

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Fri 23 Mar - 19:43

Tu le postera ici Djys Razz
Back to top Go down
View user profile
Ben

Number of posts : 7
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Sat 24 Mar - 23:54

Djys je compte sur toi !! I love you jte fai comfiance psk celui la est .....pa tres bien on va dire lol! Mai bon C pa le logo ki fai la team Laughing !
Back to top Go down
View user profile
NucLeuS

Number of posts : 27
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Fri 30 Mar - 19:52

ok g fait un essai de lettrage pour le logo et les couleurs mais bon javais oublier kil nya pas ke fr ici lol Smile par contre le souci, je ne sais pas comment mettre dimage sur le forum lol

bon je verrai ca avec mario s'il a 2s Smile par contre je précise ce n'est ke du lettrage, je pense ke ca va puer un peu a vos yeux mais bon j'orai qd meme essayer de faire kk chose lol Smile
je vous mets limage dès ke je peux:) cheers
Back to top Go down
View user profile
yoshiyuki

Number of posts : 32

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   Sat 31 Mar - 13:03

Pas grave si ca pue (tant qu'on as pas les odeurs lol), l'essentiel c'est que tu as essayer faire quelque chose pour changer ce logo.Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: After having changed the logo, some players liked the ancien   

Back to top Go down

After having changed the logo, some players liked the ancien
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» New THX Logo Trailer
» Forum main logo Contest
» Chess Engine Logo Collection
» Undian Tagline bagi logo Free Rider
» LOGO - Ingame